Esosiko Mel_58 ben doktoruma sormuştum önermemişti ilerleyen haftalarda bitkisel olanlarla boyayabilirsin ve açık alanda olman lazım demişti
asil15 Mel_58 haftanız çok erken ilk 3 ay pek önerilmektedir ben bile 17 haftanın içindeyim az önce 15 dk bekleyerek yeni boyadim
sudekran ilk 3ay önermiyorlar bebeğin organlarının oluştuğu için kimyasal solumayın diyorlar 3 aydan sonra yapabilirsiniz demişlerdi ama siz yine de bir doktorunuza danışın
dandinidastana ben 5. aya girince amonyaksız organik bir boya ile boyamıstım haftanız cok erken biraz bekleyin bence 💐