gulnursn kızlar 38 haftadayım nişanım geldi fakat sancılarım düzensiz suyum daha gelmedi hafif kanla karışıktı ama öyle yoğun bi kan değildi salı günü kontrolum var beklesem olur mu
minismom gulnursn nisandan 4 gun sonra suyum geldi benim nisanımın geldigi gun gittim ebe geri gonderdi nisan gelince hemen dogum baslamıyo su gelmesi sancı kanama oldugunda gelirsin demisti… ama burda gordugum kadarıyla dogumu hemen baslayanda var 1 hafta sonra baslayanda
Aygunirmm gulnursn ben de 38+5 teyim. 38+2 de ve dün nişan geldi. Doktoruma yazdım telaş yapmamam gerektiğini salı günü kontrolüme gitmem gerektiğini söyledi
Merve-metin gulnursn 36+4te nişanım geldi bende telaş yaptım dr kanama su veya bebek hareketlerinde azalma olunca gitmem gerektiğini söyledi 37+0da doğumum oldu nişan gelince hemen doğum olmuyor takip gerekli sadece