sara29 hayırlı uğurlu olsun rabvim sağlıkla almayı nasip etsin .. .bence şimdi bi git beta artışına keseye falan bakarlar bu süreç normalse bebegi ve kalp atışı duymak için gün verir . Sonrasını planlar doktorun. Bu süreçte te pek dıkkat edilecek bi durum yok zaten çok yemi oldugu için pek belirtide yaşamayabilirsin. Dikkat et yinede çok ağır işler yapmamaya çalış 🤲❤️