Ilkmom-1 Arkadaşlar malum 35.haftadan sonra doktor raporu isteniyor ıçak için . Gakat çevremde birkaç kişiden haftalarını daha küçük söyleyip doguma 10 gün kala uçağa bindiklerini duydum . Böyle nişey mümkün mü yapan var mı aranızda
HaticeArCi Buna benzer bende duydum da. Karnı çok büyük olursa inanmazlar mi ki. Bende bu durumu merak ediyorum