Usluailesiy Kızlar başta geçer kendi kendine dedim ama 12 hafta oluyor sanki daha da arttı ve bu durum beni psikolojik olarak çok etkiliyor. Ne yapabilirim ?
H_selooo Usluailesiy doktoruma sormuştum yüzüme sivilce kremi falan sürmemi istemedi dokunmadım bende
Gizemt5 Usluailesiy benimde öyleydi 22. haftadayım hala da ara ara çıkıyor tek yaptığım cilt temizliğine dikkat etmek haftada 1 maske onun dışında yüz temizleme jelleri kullanıyorum birde aşır yağlı yemekler yemeyip bol su içmek 🫠
kaya_kaya Şuanda herhangi birşey kullanamazsin benimde yüzüm hamilelikte full leke oluyor çillerim de var hem leke hem çil ikisini yan yana gelince kötü duruyor ama doğumdan sonra azalıyor geçiyor. Sivilce de zamanla geçer
gozde2125 Gizemt5 Hangi temizleme jelini kullanıyorsunuz acaba bende 12. Haftadayım ve sivilce çıkarıyorum sürekli
Gizemt5 gozde2125 rimu healt markasını kullanıyordum o bitmek üzere araştırma sonucu da wiwify markasınınkini aldım ona geçeceğim 🫠