MasaaL kaç haftaliksinn gebelik sekeri falan varmi canım benim vardı gebelik sekeri ama 24. Haftadan itibaren diyet yaptım doğuma kadar. Şekerle alakalı bi sıkıntı yaşamadık şükür banada 4 kiloyu geçerse sezeryan olur demişti hayırlısı olsun kuzum Rabbim sağlıcakla kavuştursun 🙏