Sayoss Kızlar nstden anlayan bakabilir mi dr sancı var dedi ama daha 34+6 haftalığım erken doğum olur mu acaba korkuyorum 😒 bu arada ikinci gebeliğim ilki sezeryandı buda öyle olacak kısmetse
glsnklncc Sancılar düzensiz duruyor belli bir düzende değil ama yüksek çıkmış bazı sancı hareketleri var
Sayoss glsnklncc doktorda yüksek dedi de erken doğar mı acaba yoksa bu sancılara rağmen 2 hafta bekler mi
glsnklncc glsnklncc Sayoss bazen yorgunluktan yada baskıdan da çıkabiliyor bu sancılar dinlenince olabildiğince dinlenmeye bakın elinizden geldiğince gecikir böylelikle ama tabii ki bebişe bağlı ☺️
Sayoss glsnklncc 4 yaşındaki oğlum varken olabildiğinde yinede dinlenmeye çalışıyorum bakalım 35+2 olduk