Hrcan Kız çocukları erken doğar diye söylenir ama 40. haftadayım hala doğmadı. İlk gebeliğim stres oluyorum artık ☹️☹️ Adet ağrısı gibi ağrılarım var, sıksık tuvalete gidiyorum, arada kasılmalarım var o kadar. Gerçek sancı nasıl olucak bilemiyorum. Benim yaşadıklarım sizce gebeliğin yaklaştığını mı gösteriyor ne yapmalıyım doktor sancılarını evde bekle hastane ortamı seni hem strese sokar hemde sancılarını kaçırabilir dedi evde bekliyorum ama gerçek sancı nasıl olur bilmiyorum kii.🤷🏻♀️ Lütfen bana yardımcı olur musunuz bu konuda🤔
Bebebebe Hrcan bende öyleyim tamm38 oldum ve her sabah adet olcakmışım gbi sancılar gelmeye başladı. Sürekli karnım kasılıyo. Ama açıklık yok nst de dikkate alıncak sancılar gözükmüyo. allah bir avazda kurtarsın bizi🤰🏻🤰🏻🤰🏻
Varol Hrcan. Gercek sanci olsa belin kasikların agrır ne oturabilir sin ne kalk abilirsin benim ilk kizim 40+5gunlükken oldu erken diyenlere bakma
Hrcan Bebebebe amin inşallah canım benimki de kız ondan endişeliyim bu kadar erkek 9 ay 10 gun diyorlar kız 9 ayı beklemez diyorlar inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri☺️
Hrcan Varol oo baya geç doktor bana 40 haftayı 2 3 gün geçince sezeryan olur dedi siz normal mı doğum yaptınız?
Elifiniz 38+3 kız benimde gayet rahatım hamile oldğumu bile unutuyorum ne sancım var ne bişeyim bolbol uyuyorum kızım biraz tembel sanırım yeri rahat 😁😁
nmcc Bende ayni .. 39+2 adet agrilari gibi agrim var tuvaletim cok karnim cok sert ama gelmiyor kizim. Rabbim hakkimizda hayirlisini versin insallah vakti zamani geldiginde elbet gelecekler insallah🥰