User2025 Hocam merhaba, branşınız ne bilmiyorum ama ben anaokulunda İngilizce sınıf öğretmeniydim 31e kadar her gün 8-4.30 çalıştım Allahtan benim 32 okulun son haftasına denk geldi ama gelmeseydi de kendimi de riske atmaz bebeğimi de daha fazla yormazdım sanırım :) Bence kendinize ve bebeğinize odaklanmanız için 32de ayrılmanız daha iyi olur ❤️🥰