SecilM Negatif çıkıp pozitife dönen oldu mu. Artimed kaset test ile yaptım. Umudum yok da yine de sorayım🙂
3kedili2bebekli SecilM ben ben 👋 7. Gün erken gebelik testi yaptım ikisi de negatifti kimseye diyemedim üzüldüm ettim vs boşa usulmusum 10. Gün 732 idi degerim☺️
Fuunndaaa SecilM embriyonun tam tutunması zaten 6 7 gün sonra gerçekleşiyor birde kana geçmesi var acele etmişsiniz bence doktorunuz hangi gün dediyse o gün vermelisiniz ben 4 kere transfer oldum bir kere bile evde test yapmadım
eni67 Benim 6 cı gün erken gebelik yaptım çıkmadı siz kaset yapmışsınız o daha geç çıkıyor korkmayın o testler gerçek ten doğru değil
SecilM eni67 oğlum da tüp bebekti 5.deneme. Ve ilk kez soluk çizgiyi görmüştüm 6.günde. Bu 7.günde çıkmayınca umudum gitti 🙂
SecilM 3kedili2bebekli böyle şeyleri duyunca da umudum tekrar artıyor🙂 oğlumu 6.günde evde kaset test ile öğrenmiştim. Bunda 7.gün çıkmayınca kesin tutmadı dedim. Belirtiler de var biraz ama işte. Salı kan vericem
SecilM Fuunndaaa benim oğlum da tüp bebek 3,5 yaşında. 5.deneme ile oldu. Onu 6.gün kaset test ile öğrenmiştim. Bu böyle olunca umudum gitti. Ama güzel hikayeler görünce yeniden yeşeriyor umudum🙂
3kedili2bebekli SecilM kan gününü bekleyin pozitif düşünün acele etmeyin inşallah güzel sonuçlar alırsınız ☺️
2190 Üçüncü transferim tuttu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲 yanlız hiç evde test yapmadı günü bekleyip test yaptım moralinizi yüksek tutun rabbim ol der olur
SecilM 2190 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻 benim bu 6. İlk kez böyle belirsizlik yaşıyorum. 5.sinde oğlum doğdu şükür 3,5 yaşında. Onu transferden sonra 6.gün öğrenmiştim. Bu böyle negatif olunca içim buruk oldu
2190 SecilM ben 18 haftalık hamileyim ve bu hafta gittim başında kist var dedi doktor içim aciyo geçsin diye dua. Ediyom
2190 SecilM rabbim hayırlı zaman da nasip etsin inşallah üzülme benim emriyom yok yani son du şükür tuttu yanlız bebeğim sağlıklı gelsin diye dua ediyorum öyle dedi çok etkilendim
SecilM 2190 benim de son embriyomdu. Allah sağlıklı hayırlı haberler aldırsın size de inşallah şifasını versin bebeğinizin 🤲🏻