Merhaba. 20+6 haftalık hamileyim. Hamileliğin ilk zamanlarından beri bel ağrım oluyordu ama son zamanlarda iyice arttı. Dün 2 saatlik bir otobüs yolculuğu yaptım, biraz yürüdüm ve dün akşamustunden beri şiddetli bel ağrım var. Belimin sol kısmı çok ağrıyor. Gece masaj falan yaptılar fakat yatakta uzanirken bile dönemiyorum acıdan. Sabah oldu hala çok ağrıyor. Böyle şiddetli bel ağrısı çekeniniz var mı? Ve ne yapılabilir?