CansuP- Merhaba devlet hastahanesinde ikili tarama testi yaptırdım sonucu tam olarak ne zaman çıkar devlet hastahanesinde yaptıranlar bilgi verebilir mi ?
CansuP- Miniginannesiiii1111 rapor olarak açtığımda  böyle bişey çıkıyor
Miniginannesiiii1111 CansuP- Bu şekilde olması laZim baktığında ben hastanenin labaratuvar sistemine girip almıştım bu görüntüyü test sonucum
Ozgulkcr01 CansuP- e nabizda boyle gözükür doktordan ayrıntılı rapor çıkıyor canim dokturana gidebilirsin sonuç çıkmış