Kızlar ben yedi haftalık hamileyim üç gün önce ultrason da bebeğimi gördüm kalp atışını da dinledim ama daha önce iki düşüğüm olduğu için bana progestan vajina dan ilaç verdi bana ama yine dedi tahlil yapalım düşük riskin var mı yok mu diye pazartesi sonucum çıkçak ama e nabızdan baktım fotoğraf nasıl atsam bilmiyorum anlayan varsa sonucuma bakçak tı