benimde şuan 7 aylık oğlum var 2.ci çocuğu pek.kararsizim çünkü desteksiz tek başıma bakıyorum zorlanıyorum biraz yaşım 32 baznde diyorum bı kardeşi olsun yaşımda 32 geçmeden daha fazla kardeşi olsun kafam karmakarışık daha küçük oglum yaş da ilerliyor daha sonra hiç düşünmem diye de korkuyorum