cnmoglum_22 Kızlar 38+6 yım sabah 4.30 civarı suyum geldi 5.30 da hastaneye yatışım yapıldı. 3 4 cm açıklığım var şimdi nst takıldı bakılacak sancılarıma ama belli bir sancım yok şimdilik dua edin kendi sancım başlasın kolaylıkla doğumum olsun
hayirlisi06 cnmoglum_22 summes sebila yesseru hu oku sürekli.. Squat yap. Bir avazda çıkar inşallah. Bana da dua et 🫂🙏
cnmoglum_22 Bekliyoruzzz kızlar nst takibi yapılıyor. Çok ciddi sancım hala yok hafif kasılmalarım var açıklığım 5
elrahe08 cnmoglum_22 Rabbim bir avazda kurtarsın bana gönlümden geçen için dua eder misiniz ♥️ sağ salim kucağınıza alırsınız sizew inşallah 🤲🤲