Kızlar 40+2 haftalık hamileyim pazartesiye sezeryan için yatışım olacaktı ne açılma ne birşey vardı ama saat gece 12.30 da pembe lekem oldu cok az şekilde ama bir kaç kere oldu sancı da sadece belimde var ama bebek kendini çok kasıyor sizce ne yapmalıyım gitsem mi sancının sıklaşmasını mı beklesem