Ya bişey dicem doğurduğum an bu mide acı su gelmesi yanması geçiyor demi bak biri çıkıp geçiyor desin yoksa vallahi atocam kendimi yav herşeye dayanıyor da insan gece yattığı yerde ağzında ki o acı suya kusmaya dayanamıyor 1 ay oldu asla ne yaptıysam düzelmedi