Günlerdir şuranın kölesi olmuşum 37.haftaya giricem doğum sancısından daha çok enfeksiyon sancısı çekiyorum. Fitil kullanıyorum, ağrı kesici kullanıyorum, dut kurusu kaynatıp içtim, monural kullandım hatta artık öde sirke döküp mü takmadım bilmiyorum ama canımdan can gidiyor üstelik ciğerlerime de vurmaya başladı. Ağlamaktan gözlerim de şişti bu zamana kadar iyisi kötüsü ile geldim hamileligin sonuna şimdi çok kötüyüm