Her kafadan yine farklı ses çıktığı için sizlere de sormak istedim. Eşim nargile içiyor (yanımda değil, kendi çalışma odasında) hadi o odanın kokusunu tütsü ile bastırıyorum geçiyor. Ama şu aralar babamın evinde kalıyoruz ve deli gibi sigara içiyor. Ben salonda yatıyorum. Ama bu koku genzimi yakıyor, başımı ağrıtıyor, çünkü birini söndürüp birini yakıyor. E şimdi bunu koklamak bebeğe zarar değil mi, bebek de pasif içici olmuyor mu, yoksa ben içmediğim için sorun yok mu?