Sancılarım 39 haftada başladı. Evde sancılarımı çektim hemen hastaneye gitmek istemedim. Karnıma belime sıcak su döktüm. Sancılarım gelince çömeldim. Hurma yedim . Doğum öncesi doktorum bir takım şeyler Önermisti onları yaptım/ vajinama Çuha kapsülü koyuyordum açılma olsun diye. Hurma yedim bol bol. Hindistan cevizi yağıyla perine masajı yaptım. Çörek otu yağı sabahları aç karna içtim. Normal doğum çok istiyordum ilk doğumumda hastane uğraşmadı beni nst bağlı şekilde bırakıp kıpırdamama izin vermiyorlardı bundan sebeble sezeryana alındım ve 8 cm de açıklığım olduğuna rağmen. Ssvd doğumumda doktorum olmasaydı gerçekten başaramazdım.doktorun tamamen normal doğum yanlısıydı. Hastanede açıklığımı 3 veya 4 kere kontrol ettiler. Ve duşta sıcak su dökmek çok etki etti açılmaya .