Arkadaşım kivi marka vermişti memnun kalmadım vakumu iyi değil, alttan sızma yapıyor, çekim gücü yeterli değil. E bebeğin baby plus markasına geçtim vakumu daha güçlü çekim gücü de daha iyi daha memnunum kiviye göre. İkisi de piyasadaki diğer pompalara göre fiyatı uygun ürünler. Kiviyi önermiyorum , baby plus fiyat performans diyebilirim