Da-s öyle bugünde geçti çok şükür, ay bugünde bir şey olmadan bitti diye gün sayıyor insan hak veriyorum size. Ben acil olduğum için daha fazla korktum aniden gelişti her şey. Hem açılmam oldu hem kısalmam oldu ve bütün hamilelik boyunca yatmak durumunda kaldım o da yaz sıcaklarına denk geldi x2 oldu. Ama Rabbime çok şükür kucağımda şimdi yavrum sizinde öyle olsun inşallah. Tüm anne adayları sağ salim kavuşsunlar yavrularına kucakları boş kalmasın 🥰🙏🏻💖