30 haftalık hamileyim ve riskim varmış pleasenta perdeye yapışmış bebeğin gelişimini zamanla engelleyeck dedi doktorum bugün 2 saat önce şiddetli ağrılarım oldu kasıklarımda birde bel ağrım var çok kötü erken doğum belirtisi olabilir mi hastaneye gitmem lazımmı