hellgirls27 şeker yükleme testi yapmamıştım kontrole gidince tansiyonum biraz yüksek çıktı bide ilk gebeligimde şekerim vardı doktor kan idrar istedi yine şeker var mı diye enfeksiyonu öyle öğrendim ama kaşıntı yanmam yok dediğimde olmayabilir ama ilaç kullanmalısın yoksa enfeksiyon erken doğuma yol açıyor dedi