Gzde_defne Kızlar vitamin olarak ne kullanıyorsunuz bana doktorum 12.haftadan sonra imom verdi onu kullanıyorum ama balık yağıymış çok kilo aldırıyor ya bırakmak istiyorum.18 haftalığım 8 kg almışım toplamda 😞
Mcan Gzde_defne yani mutlaka yemekte yiyorsunuz dur yoksa bukadar kısa sürede 8 kilo anormal geldi bana sadece takviye ile olmaz sanki
erikarpuz Gzde_defne ben de imom omega kullandım ama bence ilaçla alakası yok yediğiniz için kilo alıyorsunuz çünkü ben hem kilo aldım hem verdim hamileliğimde tamamen yememle alakalıydı
G-k Gzde_defne bende imom kullanmıyorum, 20. Haftadayım 4 kg aldım. 20 haftaya göre 4′ü çok buluyorum çünkü 1. Gebeliğimi 9 kg ile tamamlamıştım. O yüzden ekmeği azalttım. Tamamen sağlıksız beslenmeyle ilgili. Sizde sabah akşam 2 öğün yapıyorsanız eğer demekki uzun açlık sonrasında yediğiniz içindir. Az az sık sık yemelisiniz.
YyyyYasemin Gzde_defne reGenesis max kullanıyorum onda da balık yağı var ama aşırı kilo yapmadı bende sadece aldığım kilo kendim iştahım açıldığı için yiyorum istemsiz o kadar belki sizde ekmek yemek vs çok yiyorsunuzdur
Gzde_defne Mcan yemiyorum ya sabah kahvaltı birde akşam yemeği anormal bi yemek yok ne gece yiyorum ne ara öğün.daha öncede balık yağı kullandım kilo aldım ondan biliyorum.kullanmasam ne olur ki ya
Mcan Gzde_defne yani şimdi direk bırak dememiz de doğru olmaz ama gerçekten fazla kilo almışsınız doktora bı sorsanız başka bişey kullanayım diye bide kaç hastaliktibz doğuma kadar kullananlar var mesela size ne dedi doktor yani illa kilo alicaz ama ilerde sizi rahatsız edebilir kilo işi
tugbalisan bana doktorum hiç bir takviye önermedi.. 14. haftadayım folik asiti de kestik, daha sonra demire başlayacağız onun haricinde hiç bir takviye önermiyorum. beslenmene dikkat et dedi. 😅 tam kafama göre bi doktor bulduğumun kanıtı oldu
Gzde_defne Mcan doktorada söylemedim 48 kg ile hamile kaldım şuan 56 yım doktor kilomu farketmedi 2 hafta sonra tekrar gitcem sorayım doktora :( daha yeni 19 a girdim
Gzde_defne YyyyYasemin ekmeği tamamen keseyim Rabbim güç verirse :) dediğim gibi yemek fazla yemiyorum