aslcnd Kızlar ben Çanakkale Devlet Hastanesinde doğum yapacağım artık son haftalarım doktorlar ebeler nasıl bilgi verebilecek olanlar var mı
aslcnd tgcats17 nstde denk gelen ebeler çok tatlı ama doğum deneyimlemiş biri varsa ondan dinlemek istiyoruum
sedainal17 doğum yaptınız mı acaba Mehmet aktifle ilgili tecrübelerinizi bizimle paylaşabilir misiniz ben 30. haftamdayım devlette yapmayı düşünüyorum ama tecrübe etmiş birinden dinlemek isterim
tgcats17 sedainal17 ben de Furkan hocaya gidiyorum. Normal doğuma geliyor mu acaba? Sizin süreciniz nasıl gidiyor