ranasmrci Arkadaşlar benim adetim ilk günü yaptım negatifti sonuç adetin 2.günü silik çizgi gördüm sonra diger günü tekrar yaptım 3.günü emin olmak için oda silik çizgi çıktı hastanede beta hcg testim 8.9 sizce gebelik var mı ???
Ygmr- Sıkmayın canınızı çok zor bir süreç aynı süreçten geçtim o değer artışını görene kadar akla karayı seçiyordum stresten yerimde duramıyordum herşeyi Allah’a bırakın 🤲