ikizannesiiiiiiii Arkadaşlar Kırıkhan veya Antakya çevresinde olan hastanelerde gidip memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı devlet hastaneleri olursa daha iyi olur
Sayoss ikizannesiiiiiiii antakyada defne devlette elifnur diye doktor var ona gittim memnunum tabiki özeldeki kadar ilgili olmuyor ama yinede devlette gidilebilecek iyi bir doktor