Prensannesi111 Kızlar merhabalar novacheck marka kaset test yaptım, yapar yapmaz çok silik çıktı. Yalancı pozitif olabilir mi?
Busraaaakkk Prensannesi111 Hiç duymadım o markayı :( Farklı marka testiniz varsa tekrarlamakta fayda var ben inanamayıp 2 kez yapmıştım
Miniginannesiiii1111 Prensannesi111 valla ben ilk gebeliğimide ucuz 10 liralık testlerle öğrendim marka hiç bakmadım ya 🥰 ikiside freely markaydi
Prensannesi111 Busraaaakkk geçen ay days doctorda yaşadım aynısını pozitif verdi ama kanda negatif şimdi kaset test yaptım böyle çıkınca şüpheye düştüm
Busraaaakkk Prensannesi111 o bende de öyle yapmıştı :( güven veren bi test olduğunu düşünmüyorum ne yazık ki
Mini_baby Prensannesi111 erken gebelik yaptım hemde birden fazla hepsinde biraz daha belirgin çıktı ertesi gün kan verdim negatif Bundan sonra asla test yapmayacağım adetim geciktiği gibi kan vereceğim aşırı sitresli oluyor böyle
Innerglow Prensannesi111 adetin geçti mi canım kaset test geçilme olujca daha net çıkarıyor erken gebelik yap istersen