Naviber Bi başından beri Neva düşünüyorduk . Eşim hep Neva istiyor ama son zamanlarda biraz kararsız kaldım başka ne olabilir diye düşünmeye başladım. Çok popüler isimleri istemiyorum bu arada. Ya da iki isim mi olsa diyorum acaba
Maviice Neva çok güzel hem anlamı hem tınısı 💜 Ben iki ismin anlam kaybı yaptığını düşünüyorum iki isim de hava da kalıyor gibi oluyor ama tercih sizin bir de kızlar tek isimli olmalı bence evlenince eş soyadı da alınca çok uzun oluyor sağlıkla gelsin☺️❤️