Emanetimi_bekliyorum Kızlar 35. Haftadayım bel agrım aşırı çok malesef bir şey yapamıyorum hiç halim yok yürüsem bacaklarım kopuyor napacam bilmiyorum benim gibi olan var mı
SuEr_Tu1512 Emanetimi_bekliyorum 35+5 çok zor durumdayım😟 Şuan yatakta uzanıyorum ama sırt ve bel ağrısından ölüyorum desem olucak 😮💨
beyzaakartal Emanetimi_bekliyorum çok normal maalesef bol bol dinlenmeye bakın elinizden geldiği kadar
Emanetimi_bekliyorum SuEr_Tu1512 ben de aynıyım acile gitsem bir şey yapmaz gibi geliyor ama inanın aşıdı kötü böyle agrı yok ya