cuma günü kontrole gittim sat 7+3 ultrasonda 6+3 daha önce gittiğimde keseyi görmüştüm bu sefer kalp atışı için gittim ama göremedim sadece kesem büyümüştü doktorum 10 gün sonra gelmemi söyledi ultrasonun eskiliğinden de olabilir dedi ama ister istemez stres oluyor daha önce kalp atışı durduğu için kürtaj olmuştum maalesef korkuyorum boş gebelik mi diye 🥺😔 sizce zamanı var mı hala?