Arkadaşlar ben henüz 6+3’teyim ama ne yesem karnımda aşırı bir gaz oluyor ve gazı ağızdan çıkartma isteği oluyor. Tutunca da midem iki katı bulanıyor. Şimdiden bu kadar rahatsız etmesi normal mi ya, maden suyu içiyorum çok sevmediğim halde ama bir faydası var mıdır bilmiyorum