nilsumm Kızlarrrr birazdan 37+4 haftalık olacağız sezeryan için doktor 7 ekime sabah gün verdi benimle aynı gün olanlar varmı?
busra2512 nilsumm 1 gün önceyi kabul etmez misin 😀 sağlıkla kucağına al inşallah canım 🤲🏻🌺 38+6 olacaz 12 den sonra. Pazartesi günü tam 39 da kızımı alacam kucağıma nasip olursa
tmtamam nilsumm 9 Ekim gün verdi 38+1 olduk bugün hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah Allah’ım kavuştursun sağlıcakla 🫶🏻🩷🩷
humeyramom nilsumm 38 haftalık olduk bugün bize de 7 Ekim de gün verdi doktorum sabahında gşdecem inşa Allah bakalım Rabbim size de kolay bir doğum nasip etsin İnşallah
nilsumm ikra17 Teşekkür ederim askımmm sende sağlıcakla kucağına al bebişini 😍🐣 evet karar verdik gibi Araz koyucaz ama Atlas istiyordum ben eşim Araz diyordu hep