Mirusshi 22. haftama kadar karnımdan yaptım, ondan sonra kola geçiş yaptım, aralarda yine karnımdan vuruyordum, bi gün sağ kol, bi gün sol kol, bi gün karnımdan, bu şekilde ağrısız sızısız geçirdim tüm süreci, bezeleride kolonyağıyla aralarda ovalayın açılsın, bide karnımdan ve kolumdan iğne yaparken, önce iğneyi nereye yapacaksam deri altına yerleştiriyordum, sonra iğnenin tam dibine buz aküsü tutuyordu eşim, bu sayede iğne hiç yakmazda, çok hafif sızlardı geçerdi ☺️ yoksa acısı çok fenaydı, bide iğneyi vururken tuttuğunuz yeri 2 parmak arasında sıkıştırıyorsunuz ya, enjektörde ki ilaç bitene kadar bırakmayın, bırakıncada morarıp kanıyor, iğneyi çıkartınca hemen pamukla kolonya basın