bwe teşekkür ederim rabbim doğru zamanda size de nasip eder inşallah. evet yalan söyleyemem oluyor maalesef ilk zamanlar ama keseyi görüyorsun sonra kalp atışı sonra bebek derken sürece kendini teslim ediyorsun bende kafamda bu konuyu çok büyüttüm hatta direk hamile kalmak istediğim bi dönem olmuştu daha sonrasında kürtajdan sonra bende parça kalmıştı 3 ay sonra düşürünce bedenim normale dönmüştü sonrada kendime zaman verdim hazır olmak için gerçekten düşük ve kürtaj oldukça travmatik şeyler yaşayamayan anlamaz ama inşallah rabbim nasip ettiğinde dua edip sadece kendini sürece teslim ediyorsun 🙏🏼🥰