Ley99 anlattıklarının hepsi bende de var 22. Haftadayım ama 2. Gebeliğim ve hepsi normal olabilecek şeyler canım
Özellikle gebelikle birlikte değişen hormonlar nedeniyle enfeksiyonlara açık hala geliyoruz ilk hamielleiğimde hep beyaz akıntı ile geçmişti bebeğe zararı yoktu
İdrar yaparken yanma
Çok kaşıntı
Yeşilimsi akıntı
Ağrının geçmemesi karnında dinlenince geçen ağrı ya da saniyelik olan önemli değil düzenli ağrı durumunda
Kanama
Hareket hiç hissetmeme
gibi durumlarda endişelenmelisin
Bol su ve sağlıklı beslenmek (hamur işinden uzak durup şekeri en aza indirgemek) vajian da ki enfeksiyonları engelliyor özellikle bol su çok önemli