Benimde ilk 3 ayda diş ağrım oldu birkaç kez. Diş doktoru hiçbir işlem yapamadı. Tuzlu su gargara ve dişlerini sert bir şekilde fırçala kanasın rahatlatır demişti. Karanfil, yanağıma soğuk kompres bu şekilde atlattım. Yatarken iki yastıkla yattım dişe giden kan basıncı daha ağrıtıyor kafa aşağıda olunca. Malesef çok kötü bir ağrı geçmiş olsun.