Bu ikinci gebeliğimdi ilk doğumda doğum sancısı çektiğim için biliyorum doğum sancısının daha hafifini yaşıyorum birkaç dakikada bir sancı giriyor. Zaten aktif olarak kırmızı Pıhtılı bir kanamam vardı birkaç gündür. Doktoruma yazdım şimdi durumumu düşük olacak gibi duruyor kızım demiş. Acile gitmeme gerek var mı dedim ekstra bişey yapmazlar düşük gerçekleşirse ağrın birden geçer dedi. Öyle çaresizce bekliyorum ne zaman geçecek bu sancım diye