Deniiibayyy 4 tane yaptım hepsi Silik çizgi zorlanınca görünüyor ben eski bir gebeliğimi de o kadar bir Silik çizgiyle öğrenmiştim. Ama bu testin paketi bana hiç güven vermedi anam 😅 ne diyorsunuz
Deniiibayyy mutlumoomm valla kan verdim akşam adetime 10 gün var. 0.5 çıktı. Hamile değilim ama ben diğer gebeliğimi 2 ile öğrenmiştim. Normalde negatif değerlerim 0.1 0.2 0.3 🥲
senos15 Deniiibayyy canım 10 gün varken kana geçmiyor hemen 1 hafta kala ancak kana geçiyor bence sonra tekrar yap testi
mutlumoomm Deniiibayyy adete 3 gün kala tekrar dene istersen belki daha net olur öyle erken vermişsin kanı biraz