merakvetas sat 27 ağustos kalp atışı için 13 ekimde gitmeyi düşünüyorum 6 hafta 6. güne denk geliyor. heyecanlıyım önceki gebelik boş geçti üstüne ameliyat oldum yumurtalığın biri alındı dualarınızı esirgemeyin lütfen 🥲🥲🥲🥲🥲
burcuuemre merakvetas benim de 28 Ağustos doktorum 17 Ekim de çağırdı kalp atışı için hayırlısı inşallah
iyc Ben de bugün yani 6+2 kalp atışını gördük 🥹 henüz küçük olduğu için duyamadık ama kalbinin atışını gözlerimizle gördük o bile çok başka bir duygu 🥹 o güzel sesi duymayı Allah’ım hepimize nasip etsin inşallah 🌸🥹🪬
burcuuemre ebruuuuuummmm hmm benimde 5+1 dedi cuma günü valla anlamadım bide düşük riski var iğne ilaç kullanıyorum kan pıhtılaşması var biraz sıkıntılı benim bide
ebruuuuuummmm burcuuemre benimde bugün kanamam oldu acile gittim sadece beta için kan ve idrar aldılar başka hiç bir şey yapmadılar betam 21.738 çıktı sorun yok dediler . Kadın doğum doktorunu aradılar o da yarın gelip muayene olsun bu kaftalar da kanama düşük olabilir belki kürtaj olur demiş sinirlerimi alt üst ettiler eve geldim yattım kaldım ne olduğumu anlayamadım
burcuuemre ebruuuuuummmm aaaa ne saçmalık canım olur mu öyle şey hemen düşük önleyici yapmalılardı kan rengi nasıl peki bide özel mi devlet mi