İkiz anneleri ve ikiz bebeklere hamiş olanlar bu post tamamen meraktan açılmıştır. Bebişlerinizin ikiz olduğunu öğrenmeden önce ne belirtiler yaşadınız ya da hissettiniz miii ? Gebeliğimi öğrendiğimden beri içimden bir his ikiz diyip duruyor geçmedi asla aslında 5 hafta kontrole gittim ama ikiz falan demedi doktorum hala içime öyle doğuyorrrr 😍