Ay çıldırtıyorlar insanı ya 4 tane görümcem var, bu hafta söyledim hamile olduğumu 13 haftalığız, ama keşke söylemeseydim, daha cinsiyet belli değil, direkt ismini biz koyacağız, isim bizim hakkımız diye zorluyorlar var ya gerçekten 3 gündür beni nasıl darlıyorlar, isim söylüyorlar sürekli ama benim söz hakkım yokmuş, hayır hiçbirini istemiyorum beğenmiyorum söyledikleri ismi, çocuğa isim koymak benim hakkım dedim, siz kendi çocuğunuza koyabilirsiniz dedim, kabul etmiyorlar dediğimi eve bi geldim eşime şikayet etmişler ismini biz koyacağız diye komediler gerçekten😂 asla takmıyorum onları eşimde yazmış ismini biz koyarız abla, daha cinsiyet bile belli değil, darlamayın diye. Onlar da demişki siz bize danışmadan isim koysanız bile biz seçtiğimiz isimle hitap edeceğiz, ay gerçekten sadece yoruyorlar, maalesef yakın oturuyoruz tek dezavantajımız bu, ama sınırımı koyacağım merak etmeyin. Sadece içimi dökmek istedim, gerçekten çok zorlar, 4 üde eşimden büyükler, eşimin ablaları ve diyorlar ki eşime biz seni okuttuk büyüttük isim de bizim hakkımız, araları da 2-3 yaş yani büyüttükleri felan yok hani gerçekten çok üzüyorlar, içimi dökeyim dedim ayyyyy