gizemfurkan Arkadaşlar herkese merhaba 12+2 haftalık hamileyim başım şiddetli derece de her gün ağrıyor ve başım dönüyor böyle birsey yaşayan var mı varsa bir çözüm bulup faydasını gören var mı herkese teşekkür ederim
Fadime97 gizemfurkan ben çok yaşadım o baş ağrılarını yaa sonra sonra geçti benim ilerleyen zamanlarda en başta çok kötüydüm ama inanılmaz dayanılmazdı
anneoluyorummm103 gizemfurkan tansiyonunu kontrol ettin mi? Migren gibiyse buz kalıbı biraz hafifletiyor
Damlalala gizemfurkan bende çok yaşadım geçmek bilmeyen bi ağrı ve ağırlık oluyor 1 kere dayanamayıp acile gittim iğne yaptılar
ozlembasakz gizemfurkan 15+5 migrenim var ve bu süreçte beni çok yoruyor neredeyse hemen hemen her gün baş ağrısı çekiyorum ve migren ağrısı gerçekten çok kötü
gizemfurkan anneoluyorummm103 normalde ileri derece migren hastasıyım zaten tansiyona hiç bakmadım ama