busrasya2334 ikizannesiiiiiiii ilki 5+1 ikinci 6+1 de gittim daha bebek bile oluşmamıştı kese vardı tek geç döllenme dedi
[silindi] ikizannesiiiiiiii bende 6. Haftadan sonra duydum. 6. Haftada bebeği gördük bir hafta sonra kalp atışını duyduk
Havin49_ ikizannesiiiiiiii ilk oğlumda 6 haftalık duydum ikinci şuanki hamileliğimde 8 haftalık duydum
ikizannesiiiiiiii 1 hafta daha beklesem daha iyi olacak sanırım hiç kontrole de gitmedim sabırsızlanıyorum da
dil_n ikizannesiiiiiiii ya ben kaç haftalık olduğumu bilmiyorum :) kese ve yolk kesesi var ama ultrasonda haftalık çıkmadı Dr hanım tahmini 5+5 haftalık dedi ama bebeği göremedim artık gitmek istemiyorum doktora ayın 16 ya da 20 sinde gidecem
nilsumm ikizannesiiiiiiii Ben 6 haftalıkken duymuştum ❤ 5 haftada zor duyulabilir bence çünkü kese yeni oluşuyor o haftada
ikizannesiiiiiiii dil_n bende uygulamada yazan haftayı söyledim doktora gitmedim ne durumdayım bilmiyorum yani