Kızlar aklıma geldi de yazmak istedim bazı hastaneler depent bazısı hasta bezi istiyor araştırıp sorup giderseniz daha rahat olabilir bidee ben oğluma mama almamıştım yanıma e dışarı gidip alacak kimsede yoktu sütüm gelmemişti baya zorluk çektik mutlaka bebek maması alın derim💖 söylemek istedim öylee😁