Leylak34 Bence bu tamamen çocuğa bağlı.
Örnek vereyim yeğenim yenidogan döneminden itibaren yatağa koyuncu uyuyan bir bebek oldu. Emme konusunda hiç sorunu olmadı, ek gıda döneminde yumurta ve peynir dışında herseyi yedi zorlamadı. Dolayısıyla yengem zorlanmadı
Ama mesela benim oğlum gece 12-13 defa uyanan bir çocuktu. Emme konusunda sorunlar yaşadım meme ucum yara oldu 4 ay geçmedi mahvetti. Ek gıda döneminde yemek zamanı gelince başıma ağrılar girerdi yemek istemezdi çok zorladı. 2 yaşından sonra ilk kez deliksiz gece uykusu uyudu. Gece emmesini 18 aylıkken kestim. Gece emmesini kesmeme rağmen gece 40 kez kalkıyordu. 2 yaşından sonra 2 yıldır ilk kez gece deliksiz uyudum,inanılmaz bir histi.
Uyku olmayınca hicbisey olmuyor. O yüzden benim için çok zordu.
1.5 yıl sosyallesemedim, evime misafir çağırmaya ve biyere gitmeye korkar haldeydim. Çünkü feci derecede yabancılama huyu vardı asla rahat vermezdi.Biyere gidersek burnumuzdan gelirdi o yüzden artık gitmemeyi seçiyorduk.
Çok şükür 2 yaşından sonra düzeldi