edalik Devlet hastanelerinin acillerinde beta hcg testi yapıyorlar mı kızlar? Hastayım ilaç kullanmaya çekiniyorum gebelik şüphem var
Orkidem8 edalik bahanen olursa bakarlar canım yoksa bakmıyorlar 🌸 midem bulanıyor de serum taktırmak istiyorum dersin kan testi öyle alırlar yoksa polikinliğe gidin diyorlar gündüz
adatuna edalik eğer ilacı acil bugün içmen gerekiyorsa antibiyotik vs belki ama acil durum olmadığı için bakmazlar
demirrleydi_ edalik normalde bakmazlar ama acile git çok kötü baş ağrım ve mide bulantım var gebelikten şüphe edip ilaçta içemedim o yüzden geldim de bakarlar yoksa sana sabaha randevu al öyle polikliniğe git der
Aleynaaaag edalik merhabalar ben Adana da bir devlet hastanesinde gebelik şüphem var diye gitmişim ve çalıştığım için sağlık ocağına gidemiyorum demiştim o şekilde bakmışlardı
Semayyy Beta için geldik demeyin hasta olduğunuzu söyleyin bir iki şikayetinizi söyleyin sonra gebelik şüphem var ilaç içemedim derseniz yaparlar
edalik @“Esmerellaa”#p38147734 ben de gribim fena ama antibiyotik kullanmak istemiyorum ya bişey varsa diye
Panikkedi edalik mide bulantım kasık ağrım var dersen gebelik şüpheni sorarlar ben hep acilde baktırıyorum zaten beta bakmadan ilaç vermezler canım