Miniminiminnos Az kaldi 2 ay yaklaşık ben cok korkuyorum bir cocugumda var onu bırakmak cok zor olacak :(
Zge12 Miniminiminnos canım benimde 3.5 yaşında bi kızım var pazarteside doğumum olacak nasipse bende gece annem bakıcak ama işte insanın içine dert oluyor onu bırakacak olmak