Ehjfjsjs ben buraya kendi tasarımımı iletip yaptırdım tasarımda leylek vardı kanadının kenarını basmamislar bile hem metal hem karton kutu yaptırdım
Karton kutu için arka plan maviydi benim gönderdiğim tonla alakası bile yok patlatmışlar çok kötü olmuş
Çikolataların üzerinde de bazılarında tam çıkmış bazılarında eksik çıkmış leyleğin kanadının kenarı
Hayır insan kargolamadan bi bakar bu bu şekilde müşteriye gider mi diye
Trendyol yorumlarına güvendim çok pişman oldum